Het zat er al erg vroeg in…

Als kind was ik met winkeltje spelen altijd eerst de schappen netjes aan het neerzetten en prijsjes aan het maken (én heel netjes geschreven) voordat we dan eindelijk gingen spelen. Als tiener waren mijn boeken strak gekaft en stond het op kleur gesorteerd in mijn kast. Natuurlijk met alle kleuren op elkaar afgestemd 🙂 . En later toen ik als freelance directiesecretaresse bij mijn opdrachtgevers aan het werk was, kon ik het ook niet laten om het secretariaat direct ook nog te structureren en efficiënter in te richten.

En ik gun het jou ook zo!

Ik zie namelijk teveel ondernemers om mij heen worstelen met werkzaamheden die ze niet willen uitvoeren, of tijd verspillen aan zaken waarvan hun ‘energie weg lekt’.
Het is zó zonde om te zien dat ondernemers hun tijd verdoen met zaken die veel makkelijker, sneller en slimmer kunnen. En ik vind het soms zo jammer om te horen dat ondernemers het ondernemen door al die werkzaamheden niet meer leuk vinden.

Leer ook organiseren

Het is dan ook mijn missie om ondernemers te leren organiseren zodat ze weer tijd, overzicht en rust krijgen. En dat kan soms al met een kleine simpele aanpassingen.

Ik wil dat ze het ondernemen weer leuk gaan vinden. Ik vind het zelf namelijk zo leuk! Het helpen van mensen, het contact met andere ondernemers, het netwerken, de vrijheid en doen waar ik gewoon heel blij van wordt.